همه چیز در مورد ساخت و حفاظت و تخریب غرفه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 2 ارديبهشت 1403
بازدید : 18
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


چه در حین غرفه سازی و چه در تخریب غرفه های نمایشگاهی، برای جلوگیری از خطرات احتمالی در غرفه باید به چند نکته مهم توجه کرد. این نکات عبارتند از: اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که وقتی دیوارهای غرفه توسط غرفه سازان نصب یا پاکسازی می شوند. قسمت زیر دیوارها یا همان کف باید به درستی پوشانده شود تا به کف سالن آسیبی وارد نشود.

استفاده از چسب، میخ، پانچ و یا مشابه و یا حتی مته بدون مجوز در ساخت غرفه ممنوع است و هرگونه خسارت ناشی از آن با وجود داشتن مجوز به عهده غرفه ساز می باشد.

از هر ماده ای با کیفیت پایین که حاوی مواد شیمیایی، اسفنج های مصنوعی و هر ماده ای است که تمیز کردن آن آسان نیست استفاده کنید. ساخت کیوسک ممنوع

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که محل غرفه سازی باید همانطور که قبلا انجام شد به دست برگزارکنندگان سالن برده شود. خسارات ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات به عهده غرفه داران می باشد. بنابراین همه چیز را در مورد ساخت سوله بدانید.

توصیه می کنیم از سقف های کاذب استاندارد در ساخت کابین استفاده کنید تا به کف سالن آسیب نرسد. آسیب کمتری به سالن وارد می کند.

توجه داشته باشید: قرار دادن عکس یا بنر تبلیغاتی در هر قسمت از ساختمان یا نمایشگاه ممنوع است. بنابراین غرفه داران مسئول هرگونه آسیب و حذف آن هستند.

محل نصب غرفه را علامت بزنید و مشخص کنید. فقط از گچ قابل پاک کردن و نوار چسب تایید شده استفاده کنید. اگر از روش دیگری برای علامت گذاری زمین برای ساخت آلاچیق استفاده شود. در صورت بروز خسارت، مسئولیت آن به عهده غرفه دار خواهد بود.

نکته دیگری که برای نصب غرفه ها و سازه های غرفه باید مورد توجه قرار گیرد این است که زمین آنقدر خشک نباشد که دیوارهای اطراف آن را نگه دارد. با توجه به خسارت وارده به کف و دیوارهای نمایشگاه بر عهده غرفه داران بوده و باید جریمه پرداخت شود. آگهی غرفه سازی 



نکته قابل تامل دیگر این است که شرکت نمایشگاهی باید بداند که هرگونه نیاز فنی داخل سالن مانند دسترسی به برق و آب و ... بدون توافق با مدیر سالن ممنوع است. غرفه داران باید این موارد را با مدیر سالن به اشتراک بگذارند.

یکی دیگر از مواردی که برگزارکننده ممکن است از شرکت کننده مطالبه غرامت کند، در صورتی است که ساخت غرفه شرکت بیش از زمان برنامه ریزی شده طول بکشد و شرکت کننده دیر شود. خب، این مشکل می تواند چیدمان و ظاهر نمایشگاه را خراب کند. به همین دلیل، برگزارکننده ممکن است از آن شرکت کننده درخواست غرامت کند.

به هیچ وجه نباید تجهیزات ساختمانی کابین یا مواد و تجهیزات اضافی در پشت کابین های مجاور قرار داده شود.

حداقل 8 ساعت قبل از شروع نمایشگاه باید آماده سازی غرفه و مواد لازم در غرفه ترتیب داده شود. در غیر این صورت حراست نمایشگاه سالن ها را می بندد. برگزارکننده مسئولیتی ندارد. لذا توجه داشته باشید که به محض اطلاع از سوی حراست باید کلیه تجهیزات اضافی مربوط به ساخت غرفه را از سالن خارج کرده و بلافاصله نسبت به نظافت و نظافت غرفه و اطراف آن اقدام نمایید.

اجاره یا خرید تجهیزات نمایشگاهی؟

برجسته در نمایش:

یکی از مهم ترین بخش های برگزاری نمایشگاه، ساخت غرفه اصولی و صحیح است، زیرا اولین برداشت و نظر بازدیدکنندگان جدید از نمایشگاه شما بسیار مهم است و به راحتی قابل تغییر نیست. . بنابراین، باید بدانید که غرفه برای نوع کسب و کار شما طراحی شده است.

امروزه اهمیت بسیار زیاد این امر باعث شده تا بسیاری از صاحبان مشاغل، ایجاد غرفه را به متخصصان این حوزه در شرکت های غرفه سازی بسپارند و عده ای نیز به دلیل هزینه بالای استفاده از خدمات این شرکت ها ترجیح می دهند تجهیزات نمایشگاهی را اجاره کنند.

علاوه بر صرفه جویی در هزینه، کارآفرینان می توانند از خدمات ویژه این خدمات و محصولات باکیفیت نیز بهره مند شوند.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی:

هر ساله در کشور ما نمایشگاه های ملی و بین المللی زیادی در شهرهای مختلف برگزار می شود. یکی از مزایای این رویدادها افزایش فروش و رشد مشاغل مختلف و کمک به رونق اقتصادی کشور با افزایش جمعیت کشور است. برای کسانی که می روند ارتباط بین مشتری و فروشنده بیشتر و با کیفیت است.

اگر بخواهیم تعدادی از این نمایشگاه ها را نام ببریم، می توان به رویدادهایی که در هر فصل برگزار می شود، اشاره کرد، مانند نمایشگاه بهاره و نمایشگاه ویژه نوروز بایرام و یا نمایشگاه طلا و جواهر و ....

برخی از صاحبان مشاغل به دلیل توان مالی برای خرید و تامین تجهیزات نمایشگاهی تمایلی به شرکت در این نمایشگاه ها ندارند، اما بد نیست بدانید شرکت هایی در این حوزه فعالیت می کنند که تجهیزات نمایشگاهی را به صورت روزانه یا هفتگی اجاره می دهند. به طوری که مردم فقط درصدی از هزینه را پرداخت می کنند.

آشنایی با تجهیزات نمایشگر:

انواع تجهیزات نمایشگر:

- محل

- غرفه تبلیغاتی

خودت تبلیغ کن

- تبلیغات پاپ آپ

- نمایشگاه

-تجهیزات برودتی حرارتی

- وسایل تزئینی و مبلمان

- اجاره تبلت لپ تاپ lan

خرید هر یک از این ابزارها بسیار گران است و در واقع ممکن است برخی از شرکت ها به این ابزارها نیاز نداشته باشند، بنابراین با اجاره واحد نمایشگر می توانید این تجهیزات را به سرعت در زمان مورد نیاز تهیه کنید.

دستورالعمل انتخاب بهترین تجهیزات نمایشگاهی:

بازار تجهیزات نمایشگاهی امروزی بسیار متنوع است و یکی از مهم ترین چالش های پیش روی صاحبان مشاغل، انتخاب و اجاره تجهیزات مهم و با کیفیت نمایشگاهی است.

سایزهای بزرگتر:

یک ابزار کاربردی مهم استفاده از نمایشگرهای بزرگ است. با پیشرفت تکنولوژی توجه مخاطب بیشتر به دستگاه های مدرن و پیشرفته جلب می شود. بنابراین با استفاده از تلویزیون و اجاره صفحه نمایش لمسی می توانید اتاق خود را جذاب تر کنید.

بالا بیایید و تشویق کنید:

برای برنده شدن در عرصه رقابت با سایر رقبا، پیشنهاد ما به شما اجاره پاپ آپ های منحنی و برجسته و دریافت بنرهای جذاب در اندازه های مختلف و با توجه به نوع و اندازه کسب و کارتان است. می توانید آنها را اجاره کنید

رول آپ برای غرفه های جزیره ای و پاپ آپ نیز برای غرفه هایی با ورودی در وسط سالن نمایشگاه انتخاب مناسبی است.

قسمت هایی از غرفه:

شما می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی از جمله میز و صندلی جذابیت غرفه تجاری خود را افزایش دهید و همچنین شرایط را برای برگزاری جلسات کاری آماده کنید زیرا به لطف این رویدادها و نمایشگاه های مختلف می توانید موقعیت های کاری و همکاری چندین ساله را پیدا کنید. تجربه حرفه ای

چشم ها:

زمانی که قصد شرکت در یک نمایشگاه یا رویداد را دارید، باید مکانی را در نظر بگیرید تا بتوانید زمانی را صرف ارتباط و مذاکره با مشتریان کنید. اجاره تجهیزات نمایشگاهی مانند کانتر در مدل ها و اندازه های مختلف برای این موضوع مهم ارائه می شود.

انواع کانتر تاج دار و بدون تاج، یکبار مصرف و دوبار مصرف وجود دارد. این ابزار برای کسانی که فضای کمی در کابین دارند نیز توصیه می شود، زیرا نه تنها فضای زیادی را اشغال می کند، بلکه می تواند بروشورها و کاتالوگ های زیادی را نیز در خود جای دهد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com